Kompleksowe rozwiązanie w zakresie ładowania Forda

Ford Ranger XLT to terenowy pick-up z napędem na cztery koła. Pod maską każdego z ponad sześciuset modeli znalazł się dwulitrowy silnik wysokoprężny 2.0 EcoBlue o mocy 170 KM. Napęd przekazywany jest na cztery koła za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach.
Auta wyposażone są także w fabryczny reduktor i elektroniczną blokadę tylnego mechanizmu różnicowego. Rangery otrzymały 16-calowe stalowe felgi, a opony AT BFGoodrich wyposażono we wkładki typu run-flat firmy Hutchinson. Pojazdy będą miały zabudowę przestrzeni ładunkowej typu hard top z trzema otwieranymi pokrywami i mocowaniem do transportu na wagonach kolejowych.
Ford Ranger sprawdzi się świetnie również jako pojazd dla użytkownika indywidualnego oraz jako pojazd firmowy w wymagającym terenie i nie tylko.